Thursday, September 23, 2004

مخالفت مردم تاكستان با تجزيه استان زنجان



حضور مبارك نمايندگان محترم ملت ايران در مجلس شوراى اسلامى

با عرض سلام و آرزوى سلامتى و طول عمر مقام معظم رهبرى و توفيق مسئولين خدمتگزار نظام مقدس جمهورى اسلامى

به قرار اطلاع واصله مجلس شوراى اسلامى در آستانه بررسى لايحه تاسيس استان قزوين قرار گرفته است. از آنجائيكه تصويب و يا عدم تصويب اين لايحه تاثير مستقيم بر سرنوشت شهرستان تاكستان دارد٬ ما امضاكنندگان اين نامه مراتيب عدم رضايت مردم تاكستان و حومه را در خصوص جدا شدن از استان زنجان اعلام مىداريم. باشد كه بدين ترتيب نمايندگان محترم در جريان افكار عمومى مردم منطقه تاكستان قرار گرفته و در تصميم نهائى خود آنرا مد نظر قرار بدهند.

لازم است نمايندگان ارجمند در جريان اين واقعيت مسلم باشند كه مردم تاكستان نه تنها هيچگونه نارضايتى و دلخورى از وضعيت فعلى استان نداشته بلكه پيشرفتهاى عمرانى حاصله در منطقه تاكستان را نتيجه رابطه برادرانه حاكم بر استان مىدانند. و لذا بدينوسيله در كمال صراحت و صداقت اعلام مىداريم كه به هيچ وجه راضى به جدائى از استان زنجان نبوده و اگر بنا بر تجزيه استان فعلى زنجان باشد٬ اين امر شامل شهرستان تاكستان نگردد.

اين نامه بدين دليل به خدمت نمايندگان محترم ارسال مىگردد تا شبهه اى كه در خصوص موافقت مردم تاكستان با تشكيل استان جديد و جداى از استان زنجان از سوى برخىها ايجاد شده برطرف گردد.

از طرف جمع كثيرى از مردم تاكستان و حومه

0 Comments:

Post a Comment

<< Home