Monday, November 26, 2007



قتل دو دختر دانشجو در قزوین؛ خودشان مقصر بودند!

سایت حکومتی جام جم: در حالي که چند روز از ماجراي قتل 2 دختر دانشجو در قزوين مي گذرد و يک تيم ويژه از ماموران پليس آگاهي جستجوي گسترده خود را براي دستگيري عامل اين جنايت ها آغاز کرده است ، رئيس پليس استان قزوين شايعه ربوده شدن اين دختران را رد کرد.

حادثه تلخ بود و دردناک و هنوز با گذشت چند روز از اين ماجرا که در قزوين اتفاق افتاد، موضوع از سوي رسانه هاي جمعي مورد کنکاش و پيگيري قرار دارد.

تنها شاهد اين حادثه يک دانشجوي دختر به نام سميه است که به اتفاق 2 دختر دانشجوي ديگر پس از سوارشدن به يک خودروي عبوري سمند، وقتي متوجه شد راننده با سرعت تغيير مسير داد و به اعتراض آنها توجهي نکرد، با گشودن در خودرو خود را بيرون انداخت و يکي از روستاييان که پيکر نيمه جان او را در حاشيه جاده فرعي مشاهده کرده بود، وي را به بيمارستان منتقل کرد و پس از مطرح شدن شکايت ، تلاش گسترده اي درخصوص سرنوشت 2 دختر دانشجوي ديگر آغاز شد.

پس از 24 ساعت از وقوع اين حادثه ، جسد يکي از دختران دانشجو به نام الهام پيدا شد و 6 روز بعد نيز جسد ديگر دختر دانشجو به نام فاطمه در داخل کانال آب جاده کورانه پيدا شد. اگرچه هنوز از نحوه قتل 2 دختر دانشجو گزارشي منتشر نشده است ، اما روز گذشته سرهنگ هدايتي رئيس پليس استان قزوين با رد هرنوع شايعه اي مبني بر آدم ربايي، قتل و تهديد با اسلحه ، عنوان کرد: بنابراعلام نظريه پزشکي قانوني، اجساد با ظاهري کاملا سالم کشف شده اند. اگرچه جستجوي پليس آگاهي براي دستگيري راننده سمند آغاز شده، اما رئيس پليس قزوين عنوان مي کند، سهل انگاري دختران دانشجو در استفاده از خودروي عبوري موجب بروز اين حادثه شده است.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home