Saturday, February 02, 2008

محمد علیخانی نماینده قزوین بدلیل انتقاد از دولت و تذکر به وزیر رد صلاحیت شده است



محمد علیخانی نماینده قزوین بدلیل انتقاد بی‌مورد از دولت و تذکر به وزیر رد صلاحیت شده است.

فرماندار قزوین به اینجانب گفت که شما دارای محکومیت هستید و وقتی سوال کردم در چه پرونده و در کدام دادگاه؟ گفت در این باره مدرکی نداریم و فقط گزارش هایی دریافت کرده‌ایم!

محمد علیخانی نماینده قزوین که به استناد بندهای ۱ و ۳ ماده ۲۸ قانون انتخابات رد صلاحیت شده است به تشریح دلایل رد صلاحیت خود پرداخت.

این عضو فراکسیون اقلیت که با "نواندیش" گفتگو می کرد در این باره گفت : از هیات اجرایی فرمانداری قزوین خواستم تا دلایل رد صلاحیتم را طبق مصوبه مجمع تشخیص مصلحت اعلام کند اما تنها فرماندار قزوین به صورت شفاهی به بیان برخی از دلایل رد صلاحیتم پرداخت.

وی افزود : فرماندار قزوین به اینجانب گفت که شما دارای محکومیت هستید و وقتی سوال کردم در چه پرونده و در کدام دادگاه؟ گفت در این باره مدرکی نداریم و فقط گزارش هایی دریافت کرده ایم!

علیخانی ادامه داد : یکی دیگر از دلایل رد صلاحیتم انتقاد بی مورد از دولت احمدی نژاد اعلام شد و به همین دلیل مشمول بند ۱ ماده ۲۸ شده بودم.

نماینده قزوین در بیان دیگر دلایل رد صلاحیت خود افزود : دلیل اعلام عدم التزام بنده به قانون اساسی هم اعتراض و تذکر اینجانب در صحن مجلس به وزرای نیرو و جهادکشاورزی بود که بنده بدلیل برخورد تبعیض آمیز با کشاورزان استان در مورد انسداد چاه های کشاورزی و تصرف اراضی دارای سند کشاورزان توسط منایع طبیعی به این وزرا تذکر داده بودم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home